lørdag 29. november 2008

Julebord

Idag er det altså lørdag. Akkurat nå synes jeg egentlig været er ganske dystert og kjedlig, samtidig ligger kim og sover. Vi hadde nemlig besøk av Hansi til klokka 6 på morgenen idag..:P Jeg har da veksla mellom å sove og lese arkeologi på morgenen idag, vet ikke hvor effektivt det var, men men.. Jeg fikk da med meg noe. Sånn ellers er jeg veldig fornøyd med hvordan kim og mitt sitt lille krypinn har blitt nå. Har fått oss ny TV, den er da ikke en 9", men en 32":P, teppe på gulvet, ny seng, ny tv benk, og en kommode til å ha klærne våres i. Jeg må si det ble ganske bra når vi endelig fikk inn alt sammen og fikk rydda bort alle klærne våres. Idag tenkte jeg egentlig at jeg skulle trene klokka 14.00, men som du kanskje ser er klokka langt over det nå, så det blir nok imårra istedet, så får jeg bruke dagen idag på å lese litt mer arkeologi. Får heller ta en StepStyrke imårra på SATS..:P Ikveld skal vi på julebord da, med kim sin gamle jobb, autodata;) Skal på sånn dere show på City scene i fredrikstad først, og deretter skal vi på rica hotel for å spise masse god mat i en sal for oss selv..:P Gleder meg veldig, men vet ikke helt hva jeg skal ha på meg enda, men men, det kan jeg jo finne ut snart da..:P Legger sikkert ut noen bilder her fra det, hvis jeg får tatt noen som er brukanes..:P Men men, nå skal jeg krype under dyna igjen med en kopp te og lese arkeologi..:P

Ha en flott helg alle sammen!

Ingen kommentarer: