mandag 5. januar 2009

Salg! Salg! Me love salg!

Jula er over for i år, og det er jaggu nyttår også. Jula var veldig flott, mye bedre enn jeg trudde den skulle bli, pga pappa trudde jeg den skulle bli litt merkelig, men det gikk veldig fint. Julaften var bestemor&bestefar, mamma, bestemor, onkel, tante, johanne, linda og jeg oppe hos bestemor og bestefar på harestua, så jeg fikk faktisk snø til jul!!:) Hihi.. Kvelden var koselig, med masse av den gode maten til bestemor, og ertene hennes (yummy!!), ikke det at ho lager de selv eller sånn åsså, vet ikke om det går an engang:P men de er veldig gode iallfall..:) Etter det brukte vi 3 timer på å pakke opp julegaver:) Fikk iallfall mye fint til jul da, var vel mest penger, klær og undertøy. Men det trenger jeg jo alltid da:) Var det noen av dere som fikk noe fint til jul da? Etter at vi hadde vært hos bestemor og bestefar (fra 24-1. juledag) dro vi til heidi sammen med kristine og tom emil:) Det var kos det, også, å se barna igjen. Fikk god mat, og kosa oss veldig. Jeg bygde Star Wars lego for tom emil i 2 dager, så jeg hadde litt lettere flate knær etter å ha krøpi rundt på gulvet og plukka lego i 2 dager, men jeg overlevde jo, dessverre blåste knæra seg opp igjen kort tid etter at legobygginga hadde endt..:P Vel, nå er jula og nyttår vel overstått, og da må man jo selvsagt ut å få med seg noe av romjul/nyttårssalget:) Vel altså, jeg har vel kanskje shoppa for litt mye i det siste, men det er jo så moro å shoppe. For meg er det rene terapien, uansett om dagen er dårlig eller bra, blir det alltid bedre med shopping, hvis klærne er fine når jeg får de på bollekroppen selvsagt!:P Når vi først skal inn på shoppinga så kan jeg jo fortelle litt. 29. desember kom linda, min kjære lillesøster, ned til særp for å være sammen med den vakre søstera si litt:P Møtte ho på storbyen, veldig dumt siden det var salg der, vi gikk rundt der i mange timer, og brukte vel rundt en 2000,- hver den dagen..:S Ikke sunt for lommeboka vet jeg... Linda var her til den 30.desember, og etter det skulle ho altså til christer, en venn av ho som bor i særp..:P Siden jeg har så lite fantasi om hva som skal stå og ses på bloggene mine skal jeg legge ut litt bilder fra shoppingen med linda, som mange andre også gjør:P






Så var det den andre shoppingrunden nr.2 da. Det var i dag, den 5.januar altså. Først dro jeg til byen sammen med Ac rundt klokka 13.00. Vi skulle nemlig trene på sats klokka 14.00. Og vi trena, og ble litt slitne. Kosa oss da..:) Etter treninga dro vi på storbyen fordi da skulle vi sjekke ut salget. Vi gikk rundt der fra klokka 15.00 til nesten fem. Fikk jo da dessverre brent av litt penger i dag også da. Morsomt med shopping, særlig sammen med noen du trives sammen med..:) Gutter er umulige å shoppe med, men det regner jeg med at de fleste jenter vet. Hihi.. Legger ut noen bilder fra den runden også.





En ting må jeg få lov til å si da, har kjøpt meg verdens mest geniale lipgloss. Den er fra et "merke" som heter Liparazzi. Det er en lipgloss, som finnes i mange forskjellige farger,noe som er temmelig vanlig, hihi.. Den har lys i toppen av seg, som du skrur på ved å trykke på en knapp på toppen, og det lyset følger da den derre pinnen du legger på lipglossen med, og på siden av tuben er det et lite speil. Den er genial! Selvom det er mørkt som f**n utte, kan du fortsatt legge på perfekt lipgloss, og JA jeg driver å reklamerere nå fordi den er genial! (235,- på Kicks, 99,- hvis du er kjapp, den er på salg..:P)


Det var altså bloggen for denne dagen. Nå sitter jeg å ser på film alene nå da se, det er ikke spesielt spennende å sitte her alene, men filmen er egentlig ganske grei og ålreit. Den heter "Definately mayby". Handler om en fyr som liker litt mange jenter på en gang, og som roter til livet litt sitt ørlite grann for å si det mildt. Men men, nå skal jeg se ferdig filmen.
Ha en flott kveld alle sammen..

Ingen kommentarer: