søndag 18. januar 2009

Snøen har kommet!:)

Idag er det altså søndag, den siste dagen i helga, og den siste dagen av min juleferie.. For imårra er det skole igjen altså, og dette halvåret skal jeg på skolen hele 4 dager i uka..:P Kommer til å daue..:P Våkna rundt 12.30 ved sidna kim min <3 Det snødde utte, og mener det snødde skikkeig.. Det var rett og slett snøstorm og skikkelig sur vind utte, ikke tru at jeg ikke er gla i snø altså, for det er jeg, men det kan jo holde seg vindstille for det da.. Men er veldig koselig når snøen kommer, blir brått mye lysere og mildere ute.:) Rundt klokka 13.00 gikk vi inn til naboen for å spise kake og drikke brus sammen med oldemora til kim, og selvom ho sov mesteparten av tia var det koselig for det..:) Rundt klokka 16.00 dro jeg til byen for å trene på SATS, skulle egentlig være med på en gruppetime som heter StepStyrke, men rakk det ikke så jeg fant meg ei tredemølle og trena litt der istedet, forbrant faktisk 200 kalorier. Hehe..:P

Etter treninga kom liv, solveig og kim og henta meg, fordi liv og solveig hadde invitert oss med ut på middag! Kjempekoselig synes nå jeg da. All gratis mat, eller mat i det store og hele er en bonus..:P Spiste iallfall den største løvbifftallerken jeg noensinne har spist før, det var så mye chips..! Og i tillegg så var den kjempegod..:) Definitivt dagens store høydepunkt..:D Nå er jeg egentlig bare veldig veldig mett, men det synker vel snart, skal prøve å få rydda litt på rommet her, så da hjelper det sikkert..:P

En annen ting som jeg må spørre dere som eventuelt leser bloggen min om er noe kim sa istad.. Når vi kom hjem fra midda'n kom vi inn på rommet hjemme, og jeg ga han et litte nuss, så så han på meg og holdte på å le seg ihjel fordi han mente jeg likna på wallace, ja, wallace fra wallace and grommit filmene. Og ja, du tenker riktig når du tenker på de derre animerte figurene som ser ut som de er laga av modelleire:P Han sa at jeg gjorde et eller annet med øyebryna og greier sånn at jeg så ut som han.. Jaja..

Synes dere at jeg likner på wallace?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, kan ikke si at jeg ser likheta. Men kan se for meg Kim si no sånt! heh ;p

Andrea Eline sa...

Btw, ny bloggadr.