torsdag 15. januar 2009

...

Idag har det egentlig ikke skjedd noe spesielt her hjemme. Kim og jeg sto opp rundt 12.30, etter en ganske lang natt, iallfall for meg. Ettersom kim har operert og gipsa armen trengte han litt ekstra plass i senga,pga masse puter til å ha hånda på, og dermed fikk jeg litt mindre plass, og mista dyna mi på gulvet ørten tusen ganger i natt. I tillegg måtte jeg være litt forsiktig når jeg snudde meg, siden det er litt vondt hvis jeg kommer borti armen hans, men men, jeg overlever jo.. Litt kos at han trenger litt hjelp til ting, synes det er koselig å hjelpe han:) Han er så søt:)
Når vi våkna lå vi å snakka og kosa litt. Så kom Hans Martin, så da satt dem seg ned for å drikke kakao med marsmallows og krem, og se på film - Dukes of Hazzard. Nå skal jeg snart på SATS og trene litt - StepStyrke og StramOppPuls, sammen med AC og ei venninne. Sånn at jeg får trena bort litt kosa-meg-sammen-med-kim-fett..:P Når jeg kommer hjem ikveld skal jeg lage taco til kim og foreldra hans. Imårra skal jeg jobbe kvelden på OBS!, men det kommer vel sikkert en blogg for imårra så da kan jeg skrive litt da også.

Hvordan har dagen deres vært idag?

2 kommentarer:

Andrea Eline sa...

Min har vært veldig bra! Starta dagen med en treningsøkt på SATS, deretter på skolen - fikk fri siste timen, så..ingenting å klage på! :)

Fikk dere sett fler Hotel Cæsar serier inatt? :p

Tina sa...

Åjada.. Vi fikk sett flere episoder vettu..:P Spennende altså:P