onsdag 21. januar 2009

En lang dag..

Dagen idag begynte ganske koselig.. Jeg og kim våkna rundt klokka 9, og lå i senga og kosa og snakka frem til klokka halv ti eller sånn.. Kjempekos å våkne ved sidna han..:) Etter det pakka jeg til å dra på skolen, men først skulle jeg innom SATS og trene StepStyrke fra klokka 10.30 til 11.30:) Egentlig ganske deilig å starte morgenen med den økta, det gjentas nok hver onsdag heretter..:)

Det syntes nok ei høygravid dame som også skulle være med. Ho sa til oss at ho hadde hatt termin forrige fredag, og at nå var ho lei og skulle sette igang fødselen..:P Hihi, det er en ganske hard time, så jeg så liksom for meg litt fødselsdrama og greier jeg da vettu, men neida.. Ho må nok gå med den tunge magen ei lita stund til. Skjønner på en måte at ho blir litt lei, det ser tungt ut..:P

Etter det dro jeg på skolen, der jeg skulle ha middelhavsarkeologi, med Konstantinos Chiladas. Han var greker og snakka litt dårlig norsk, men han var en knakanes god foreleser, det må jeg si altså..:P De to timene var iallfall veldig interessante. Etter det fikk jeg kjøpt enda en bunke med bøker til den nette sum av 928,-, som om bøkene til 730,- igår ikke var nok. Og i tillegg har jeg en stor haug til å kjøpe. Det som er fint er at jeg får solgt de igjen da..:) Var hjemme rundt klokka åtte idag. Var litt sliten da, men så litt på tv før jeg gikk opp på rommet da.

Nå sitter jeg har alene på rommet da. Kim er på vei hjem fra Dalarna i Sverige der han har vært å kjøpt en delebil til pick-up'en. Var jo bare 50 mil en vei..:P De dro klokka 10.00 idag, så kommer vel kanskje snart hjem. Imens begynner jeg å lese på "Art and Myth in Acient Greece". Og la meg få introdusere sengekameraten min i natt, iallfall til kim kommer hjem.:P



Tonight it's just you and me, mate..:P

Ingen kommentarer: