torsdag 22. januar 2009

Magen rumler & MySats er dum dum dum!!

Ja, nå sitter jeg altså her da.. Er kjempesulten, og tenkte jeg skulle ta meg litt frokostblanding, men oppdaga da, ikke overraskende at vi ikke hadde melk.. Men men, tenkte jeg skulle se etter her oppe for sikkerhets skyld, kunne jo hende vi hadde melk her.. Hihi..:) Kanskje det blir frokostblanding på meg allikevel..:) Åsså prøver jeg å få avbooke de timene jeg har booka på sats idag, men det funker visst ikke, og det har det egentlig ikke gjort heller, siden jeg ble medlem, men men, da får det bare stå sånn. Ikke noe problem å booke timer liksom, men å avbooke dem, nei det går ikke.. Skikkelig teit, men da trenger de ikke å klage på at jeg tar plasser heller, og ikke kommer..:P Idag er det min fridag, fra skolen, og da har jeg selvsagt masse å gjøre.. Skal kanskje på Falck auksjon idag se, se om jeg finner noe spennende.. Masse rart der se..:P Og en annen ting jeg må få med meg idag er Oscar nominasjonene som går på VGtv klokka 14.30.. Er veldig spent på om Heath Ledger blir nominert for sin rolle i "The Dark Knight". Hadde liksom bare hørt at han hadde gjort en fantastisk innsats i den filmen, så når den kom ut måtte jeg bare ha den, og det er sant som de sier, han spiller helt sinnsykt bra:) Så det er ikke noe sånt de bare sier fordi mannen er død, han er et geni i den filmen! Bør ses..

Har noen av dere sett "The Dark Knight"?

Ingen kommentarer: