torsdag 29. januar 2009

Fridag!

Nå sitter jeg her da. Foran den nye stasjonære pc'en min. Den er veldig fin altså, og selvom jeg måtte levere den tilbake første dagen jeg fikk den fordi den ikke fikk kontakt med skjermen, så har jeg nå blitt veldig gla i den jeg fikk i bytte:) Igår satt jeg og spilte Tomb Raider, har jo ikke spilt det siden jeg hadde Playstation 1! Men det var veldig gøy, har blitt litt bedre siden Playstation 1 kom ut. Hehe.. Idag har jeg fri, rett og slett fra fra alt, skole og jobb..:P Derfor skal jeg lese ferdig "Art & Myth in Ancient Greece" og samtidig lese ferdig "Art & Artefacts" og "Medievel Scandinava". Har eksamen snart vettu, jeg må stå på nå.. Selvom det er kjedelig og veldig tungt stoff..:P Etterpå skal jeg trene litt StramOppPuls på Sats..:P

Ingen kommentarer: