tirsdag 3. februar 2009

Hjelp til å få med søss' på Moteshow..Y

Jo, det har seg sånn at forrige uke var søsteren min på Kolbotn kjøpesenter, fordi Jan Thomas fra Top Model kom dit. Da kunne du stille opp på et bilde, som deretter ble lagt ut på Kolbotn torg sin hjemmeside, slik at folk kunne stemme da vettu. Lillesøstera mi drømmer om å bli modell så hun er skikkelig gira, og håper på å komme blant de 25 beste. Det har seg nemlig sånn at de 25 beste kommer med på et moteshow på Kolbotn Torg den 12. Februar. Jeg har vel stemt på henne over 500 ganger, men nå orker jeg ikke mer, så derfor ber jeg om deres hjelp slik at Linda iallfall kan få en litten begynnelse på drømmen sin.. Hun har jo absolutt det som kreves, hun er høy og tynn i forhold til den lille, runde bolla av en søster ho har..:P Hihi.. Men iallfall, stem på Linda ved å gå til denne linken her:
http://damenesaften.kolbotntorg.no/indexIE.php.
Og stem på lillesøstera mi som ser sånn ut..:

6 kommentarer:

Andrea Eline sa...

Nå har jeg stemt på søstra di, utrolig søt! :)

Har også utfordret deg! (:

Tina sa...

Skal hilse fra henne og si tusen takk..:) Hihi..

Lena. sa...

Da har jeg stemt også!:) Krysse fingrer å håpe ho kommer med da. Hadde sikkert vært ille morro for ho tenker jeg! ;D

Tina sa...

Ja. Jeg trur jeg har stemt på ho 700 ganger eller sånn...:P Begynner å bli rimelig lei, men men, hva gjør man ikke for familien..:P Hehe..

Lena. sa...

Nå har jeg stemt hvertfall 30 ganger, så håper det hjelper litt! :) Du får holde oss oppdatert. Hehe

Tina sa...

Tusen takk til Andrea & Lena for at dere stemte på Linda. Vi skal nok få ho opp blant de 25 beste. Mamma stemte 400 ganger igår..:P Hehe.. Egentlig rart ho fant frem til nettsia, så klønete som ho er når det gjelder internett..:P