torsdag 5. februar 2009

Matmessa i Lillestrøm (del 1)

Idag, eller, om nøyaktig 54 minutter skal Madeleine, Hanne og jeg dra på matmessa ("Smak") i Lillestrøm! Hihi.. Vi har fått det "sponsa" av jobben, tusen takk Coop OBS! (:P), så jeg er kjempeglad for det. Blir sikkert litt artig, og Madde og Hanne er liksom morsomme å være sammen med, så jeg trur det blir en flott flott dag.. Men jeg skal skrive mer, og kanskje legge ved noen bilder litt senere idag, når jeg kommer hjem derfra.. Samtidig skal dere få høre litt om hvordan det var hos tante og, den utrolig rampete valpen hennes, igår..:P

Hva er planene deres for dagen?

Tuuuudeluuuu.. :-*



1 kommentar:

Andrea Eline sa...

Tja, dagen idag ja. Blir hvertfall russemøte hos meg - etter det vet jeg faktisk ikke! :p Men, du får kose deg på matmessa :)