torsdag 12. mars 2009

En rydde - rommet dag:P

I dag tenkte jeg at jeg skulle ta en opprydning oppe hos kim og meg, og samtidig en skikkelig rydderunde inne på rommet hans inne. Hadde nemlig store planer om å pakke ned mye av det vi skal ha med inn i leiligheten når vi flytter..:P Skal jo ikke flytte langt, men hvis jeg pakka litt fikk jeg liksom følelsen av at det ikke var så lenge til lenger.. Det er jo BARE 1 måned..:P Men men, fikk iallfall pakka litt..
Resten av dagen var jeg egentlig veldig oppgitt av det dumme været som kom nå, herregud, fullt snøvær i dag, og så er det meldt 2+ imårra.. Jeg blir bare oppgitt. Men men, får dessverre ikke gjort noe med været.
Ellers i dag har jeg jobba, fra 15.00 til 21.00, måtte komme en time tidligere og så egentlig hvorfor når jeg kom på jobb. Hanne, min sjef, hadde nemlig fått influensa, og det så egentlig ut som om ho hadde mest lyst til å kose senga:P Hihi.. Iallfall, klokka 17.00 kom vår nyeste tilkallingshjelp Sylvia, som var helt super nervøs for å gjøra noe gæli med kassene på jobben, sånn at det ble feil med pengene. Prøvde å si te ho at det var ganske vanskelig å gjøre feil, uten å oppdage det med en gang, men det hjalp ikke det grann på nervøsiteten hennes iallfall, stakkar, var helt ute av seg bare jeg gikk på do! Men men, ho blir nok litt tryggere etterhvert, er jo mye å sette seg inn i.. Men nå skal jeg lese videre i "Vikingernes verden", og som jeg gleder meg.. :P Not..
Ha en flott kveld iallfall..

Ingen kommentarer: