fredag 27. mars 2009

Kongsberg here we come!!

Nå har jeg altså stått opp, og klokka, iallfall min klokke er 09.11, og det er nøyaktig 2 timer og 49 minutter til kim og jeg drar fra sarpsborg med kurs mot Quality Hotel Kongsberg + skianlegget:)
Med den derre entusiasmen min så høres det ut som om vi skal til syden, men vi skal altså bare til kongsberg. Men der har de spa - avdeling, og den pakka vi har bestilt gjør at vi har fri inngang til den, og så er det inkludert frokostbuffet både lørdag og søndag - DIGG!
Jeg gleder meg egentlig til en helg uten masse jobbing (hehe, jeg for igjen for det neste uke!) og bare slappe av sammen med kjæresten min..

Nå skal jeg få gjort noe her, må rydde litt på rommet, gå med søpla, kim skal skrive jobbsøknad, og jeg skal smøre mat til bilturen, og pakke ferdig. Er i bedre form nå også. Jeg våkna nemlig i natt,har ikke peiling på når,og kasta opp, og var skikkelig svimmel og jævlig. Men men, det ordna seg etter hvert, og er mye bedre nå, heldigvis.. Vel vel, kjære bloggere vi snakkes. Jeg skal prøve å få med meg pc'en min, i tilfelle det er trådløst nettverk der, slik at jeg kan oppdatere litt..

Hva skal dere i helga?

*TinA..

1 kommentar:

Lena sa...

Hadde dere det bra på Kongsberg? :D