torsdag 26. mars 2009

Nye lesere, og nye blogger..

Etter at jeg til slutt greide å få igang det derre bloggurat greine har jeg altså fått litt flere lesere her inne, noe jeg synes er kjempespennende! I tillegg har jeg da fått flere blogger å lese:) Og mens jeg er inne på det så skal jeg bare si at alexandra har en konkurranse med flotte premier gående på bloggen sin, og for å være med må du følge "konkurransereglene" som står på denne siden: http://alexandraei.blogspot.com/2009/03/vinneren-er.html?showComment=1238063520000#c1819353465549977056 Men for guds skyld, vær kjappe, fordi konkurransen avsluttes imårra.. Nå som jeg liksom er igang med å snakke om nye bloggere tenkte jeg at dere som er nye her kanskje kunne svare på noen spørsmål:

Fortell litt om dere selv, og bloggen deres? Hadde vært koselig hvis dere la igjen en link til bloggen også<3

Håper så mange som mulig av de nye bloggerne svarer her, er alltid morsomt å "treffe" nye mennesker. Men men, nå sitter jeg iallfall her da, og venter på at kim skal våkne, skjer vel neppe den førstkommende timen, og så tenkte jeg at jeg skullle fortsette å ordne litt til imårra, for da skal kim og jeg til kongsberg skisenter å gå på ski, og sove på hotell i helga! Og jeg gleder meg, lover at jeg skal legge ut bilder av kim og meg på ski, kan bli en morsom fornøyelse det..:P Og så skal jeg dra en tur på fryd før jobben, det er nemlig 70% på alt der nå, og jeg elsker fryd!!! Hihi, så er det jobben klokka 15.00 da, kjedlig, men jeg trenger pengene, så da får en bare bite i det sure eplet..



*TinA..

Ingen kommentarer: