tirsdag 3. mars 2009

En veldig bloggfattig periode..:P

Nå er det på tide med et innlegg igjen synes jeg, herregud, det er lenge sia sist..:P Men har rett og slett ikke vært i blogghumør, hver gang jeg har åpna bloggen for å slenge inn et innlegg, så har det vært sånn derre, orker ikke, vil ikke.. Men nå skal det bli slutt på det. Nå har jeg lovet meg selv, og dere få lesere forsåvidt, at nå skal jeg slenge inn minst ett innlegg hver dag! Og da skal det ikke være noe slurv, nei, nå er det nok.. ! Hehe..

Må jo bare fortelle dere at kim og jeg kommer til å flytte inn i leilighet om en 6-7 uker..:) Og jeg gleder meg så ille, masse plass, vårt eget kjøkken, og ikke minst, vårt eget bad..! Kommer mer om det, med litt bilder og sånt tenker jeg. Men jeg gleder meg, har allerede kjøpt inn masse greier til kjøkken og stue! Hihi..



Huset våres..:) Trykke på for å forstørre..

2 kommentarer:

Lena. sa...

GRATULERER!:D Da skal vel Tina kokkelere litt mat til oss en kveld da? (a)

Tina sa...

Skal nok ikke se bort ifra det, men du må vente litt da..:P Skal male litt først.. Tru meg, det trengs..:P Hihi..