onsdag 4. mars 2009

En travel dag..:P

Idag våkna kim og jeg rundt klokka 11.00:) Solveig, ho ene av de to som bor i leiligheten som snart blir vår, ringte oss rundt 11.30 og sa at de hadde vunni budrunden på leiligheten de hadde sett på, og at fra ca 14.april kunne kim og jeg begynne å flytte inn i leiligheten:) Hihi, vår egen leilighet før 17.mai:) hihi, jeg gleder meg veldig. Kim og jeg dro iallfall utt for å kjøpe klær til kim utover ettermiddagen. Det endte opp med at jeg gikk å kjøpte klær til kim, mens han gikk på Claas Ohlson.. Typisk altså, men han er jo ikke noe gla i å kjøpe klær så..:P Fant iallfall olabukse,3 t-skjorter, penskjorte og belte til han.. Noe av det må byttes, for det er ikke så lett å handle riktig størrelse når han ikke er med, men men, får vel gjøre det imårra..
Vi har også vært innom Coop Obs! bygg idag for å hente noen fargekart for å se hvordan farger vi kan ha i stua,kjøkkenet og soverommet..:)
Har noen av dere noen forslag til hvordan farger vi kan bruke? Vil gjerne ha det lyst.

2 kommentarer:

Lena. sa...

Morro!:D Bare å si ifra hvis vi skal hjelpe til med å male ellerno etterhvert. :)

Tina sa...

Det ska jeg gjøre vettu, det blir en del å male, for å si det sånn:P Hehe, det er vel mer eller mindre alle romma i hele huset.. Hehe, og det er jo rundt en 100 kvadrat, og veldig mye maling vet jeg..:P Hehe..