fredag 6. mars 2009

Endelig helg!

I dag er det endelig fredag, og jeg skulle vel ønske at det var sol og mildt utte, enn surt og kaldt sånn som det er nå, vil ha vår snart, og sommer!! Men men nå sitter jeg her og koser meg med en pakke Ideal gullsprø, og drikker iste. Kim og faren hans er på Langhus for å hente vaskemaskin til kim og meg! Hihi..
Nå skal jeg snart på jobb, og skal jobbe til klokka 21.00 ikveld. Har ikke lyst, men må man, så må man..:P Jeg tjener jo noen kroner iallfall.. Men før jeg skal det skal jeg rydde litt på rommet her, ser ut som en krigssone, gud, jeg gleder meg til å flytte inn i vårt eget hus:) Og til å male, ikke minst..:) Slenger inn noen bilder av søsknene mine og meg, og pappa, fordi jeg savner dem.. Særlig nå som sommeren nærmer seg.. Skulle ønske han fortsatt var her, han var liksom limet i mellom familien brun og torstensen.. Savner han veldig om dagen, og merker at det går veldig opp og ned.



Har dere noen dere savner, og gjerne vil se igjen?

1 kommentar:

Lena. sa...

Jeg savner også pappan min! Kunne ønske kreft aldri eksiterte og han fortsatt var her :(

De parfymene har jeg ikke prøvd før. Skal sjekke ut imorra :)