onsdag 25. mars 2009

Snart helg! Optimist..

Nå sitter jeg her da, driver liksom å skal begynne å lese på de 6 nye kompendiumene jeg fikk fra UiO igår,men det er så kjedlig. Og det ender da opp med at jeg surfer rundt på nettet istedet. Akkurat nå har jeg funnet meg litt stæsj på forever21, for under 200,-, sånn at jeg slipper den dumme tolla. Må jo nesten sørge for å slippe den, når frakta på forever21 er helt sinnsyk.. Men har iallfall funnet meg noen kjempefine fringeboots, som jeg trur jeg kommer til å like godt..


Elsker simpelten de klærne og skoene de har inne på Forever21. Bare dumt at frakta er så dyr, og dumme tolla skal ha penger også. Men bare vent til kim og jeg skal til USA igjen, da skal jeg shoppe da. Og da skal det ikke være noe sånn derre, "Tina, kan vi dra hjem nå?" fra en masete svigermor og svigerfar. Nei, fanken heller.. Neste gang vi skal til Florida, da sier jeg bare "Sawgrass Mills, here I come!! " Jaja, nok om det, og mine drømmer om vill shopping.
Til helga skal kim og jeg til kongsberg på en mini - skiferie! Det er liksom bursdagsgaven til kim det se. Gleder meg så ille, trur jeg skal begynne å pakke når jeg kommer hjem fra jobben i dag. Tenk en hel helg, som vi kan gjøre som vi vil, spise hva vi vil, og bare slappe av, uten mas. Åååå, jeg gleder meg.. Men men, nå skal jeg komme meg ut av hotellweekend/klær drømmeverdenen min, og sette meg til å lese de dumme kompendiumene.. :P

Hva synes dere om klæra, og IKKE MINST frakta på F21?

*TinA...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er i sparemodus og holder meg langt unna alt som heter nettbutikker. Det er fælt, jeg lider men jeg sparer til jeg skal på shopping i USA så jeg overlever! men bare såvidt! De skoene var kjempefine jo! 200 kr for et par sko er jo ikke så mye da? Å så aner jeg ingenting om frakta!

Tina sa...

Ååå, du er heldig, shopping i USA er helt fantastisk! Hvor i USA skal du? Vel, altså skoene var faktisk enda billigere enn 200 kroner, de kosta nemli bare 5,99$, og det er, med dagens kurs bare 38 kroner, og det er helt sykt spør du meg.. elsker de skoa..:) Frakta er på 224 kroner, så det er ganske mye for et par sko, synes nå jeg da..:P Hehe..

AlexandraEi sa...

Jeg synes ikke frakta var så galen ifra forever21. vært borti værre :) De har jo nydelige klær!

Tina sa...

Ja, klæra derfra er helt nydelige! skulle ønske jeg kunne fått et gavekort derfra på masse masse penger! hihi..