mandag 16. mars 2009

En vel overstått helg..

Nok en kaotisk helg er overstått, og nå er det teoretisk sett mandag, og nøyaktig 7 timer og 23 minutter til jeg skal ned på OBS for nok en arbeidsdag.. Denna helga har egentlig vært ganske kaotisk og slitsom:P
Det begynte altså på fredag, ja, fredag den 13., og jeg må si, jeg hadde skikkelig fredag den 13.
Kim hadde bursdag, så jeg sto opp klokka 08.00 for å gå på Mega å kjøpe muffins og bursdagskort. Måtte jo selvsagt ha 20 muffins, med et lys på hver. Eneste problemet var jo at på mega hadde de ikke kakelys, og jeg SKULLE ha kakelys. Så da gikk jeg til skoglund bakerier, rett bortafor shell stasjonen her på øya. Der hadde de kakelys! Rundt 08.40 var jeg på vei hjem igjen, men da jeg kom til shell stasjonen, og akkurat hadde gått inn på sia for å unngå en gigantisk vanndam kom det en bil i hundre helvete, rett opp i vanndammen, og dere kan gjette hvordan jeg så ut etterpå. Sinna som ei fele, og med snø/sørpe smaktilsatt med deilig veisalt i håret og på hele bakparten, altså rygg,rumpe og ben, gikk jeg til mega, der bilen hadde svingt inn, og tok registreringsnummeret på bilen. Skal sende ho dama et langt og fyldig brev ja. Men men, når jeg kom hjem lagde jeg muffins, og greide selvsagt å ødelegge noen muffinsformer når jeg tok de fra hverandre, så jeg endte opp med 18 muffins med et lys på hver, men men, kim får ta det som et kompliment.. Greide selvsagt også å brenne meg på 2 fingertupper når jeg tok det siste brettet ut av ovnen, ingen fredag den 13. er komplett uten noe sånt! Klokka 12.00 til 18.30 jobba jeg, og så bar det hjem med ordentlig fredagskos med hamburgere og greier. Hihi..


Sånn som de muffinsene ser ut, med nonstop og farga melis og greier ser det ut som om han fyller 8 år vettu, men men, jeg er litt barnslig av meg da se.. Tihi..
Så var det lørdagen da. Vi skulle ha bursdagsselskap for Hege (40 år,11.mars) og kim (20 år, 13.mars) med hele familien. Odd ivar og jeg dro til byen rundt 11.30 fordi han skulle ordne noe på Obs, mens jeg skulle kjøpe gave til hege på storbyen. Ble jo litt mer da, siden jeg først var på shopping, og her er da resultatet:

* Elektronisk gavekort til hege på 500kr
* Smykkesett fra H&M med øredobber,smykke og armbånd
* Øredobber fra H&M
* Hårpynt fra H&M, 2 svarte rosespenner, 2 rosa rosespenner, 2 hvite blomsterklyper
* Brun "skinn" veske fra Accent
* Kort, svart, dressjakke fra Voice of Europe - utrolig tøff!
Etter denna shoppingrunden dro jeg hjem igjen og der var det fullt kaos fordi hege drev med maten, og folk kom snart. Jeg fant ikke favorittstrømpebuksa mi fra Pierre Robert, så måtte på mega og kjøpe en ny en. Så kom gjestene og vi var ferdig pynta. Rakk det faktisk!
Etter det var det bare kaker, og mat resten av dagen. Hihi..


Nå er det søndag, og det har vært en veldig slækk dag. Kom meg vel i seng rundt 03.40 i natt, så har vært litt trøtt. Har hatt det litt koselig for det da, kim og jeg kjøpte oss mat fra Thin Than Thai Food, friterte kyllingbiter med ris - rett og slett helt himmelsk! Så tenkte vi at vi skulle se på film - Shopgirl - utvilsomt verdens dårligste film, hadde jeg vært filmanmelder hadde den fått minus 6 på terningen. Men men, nå sitter vi bare her, jeg skal rydde litt, og så er det vel natta'n for oss.

Må bare slenge inn dette vakre bildet av kim og mamma. Gjorde definitivt dagen litt bedre å se hva mitt nydelige kamera hadde greid å snappe opp..


Ingen kommentarer: