mandag 9. mars 2009

Manic Monday

Da er det altså mandag igjen, den teiteste dagen i hele uka. Fordi det er begynnelsen på uka, og den første dagen etter nok en avslappende helg. Denna uka her har kim, søstera mi, og svigermor bursdag (onsdag+fredag) Synes det er morsomt med bursdager jeg, folk blir glade for pakker de får og det er masse kaker og godsaker..:P
Men men, nok om det, nå sitter jeg her da, det blir snart 5.gangen jeg ringer Living møbelbutikk på Skullerud. Vi har funni oss sofa se, og den er med i sånn kampanjetilbud så jeg må ringe de fort... Men de tar jo ikke tlf, nå har jeg sendt de mail og alt ting, men men.. De svarer vel snart, på en eller annen måte.. Og så har vi funni oss laminatgulv til å ha i stua,på kjøkkenet, i gangen, og på soverommet.. Må bare få tak i han fyren der også, det skal nemlig ikke være lett å verken være tinas telefon eller tina i dag, bare så det er sagt..

Ingen kommentarer: