tirsdag 3. mars 2009

Tur til havaristen sammen med mamma

Igår, altså på mandag, fant mamma og jeg ut at vi skulle dra på havaristen en tur. Det er en stor lagerbygning der man samler varepartier som har detti av trailerane under transport eller som har fått noe møkk på seg eller sånn. Samma det, det samles iallfall på havaristen og selges ut grisebillig (mildt sagt!). Jeg ville nemlig kjøpe inn noen ting som jeg trengte til leiligheten til kim og meg. Jeg fikk jo selvsagt ikke tatt noe bilder da, noe jeg absolutt burde ha gjort, for meg og mamma på tur, er som knoll og tott på en tandemsykkel, gudamei,så mye rart vi finner på! Greide blant annet å helle en iskaffe, som hadde gått ut på dato (= ut av vindu) nedover hele sideruta hennes. Og ikke nok med det da, men smart som jeg er tenkte jeg at hvis jeg sveiva ruta helt ned, så kom jeg til å få bort mesteparten av det, men det ble jo bare mer søl egentlig.. Men, nå snakker vi ikke mer om det dumme jeg gjør.. Iallfall, etter å ha vært på havaristen rundt en 2 timer, hadde jeg altså kjøpt meg dette:

*12 boxere til kim (40,-)
*RFSU nice'n'cool krem (?) og RFSU daily fresh såpe (9 og 12,-)
*Kjøkkenvekt (98,-)
*Kokebokholder (59,-)
*6 kjøkkenkluter (19,-)
*Et kjøkkenhåndkle (10,-)
*Marsipanbrød (6,-)
*JIF tørrmoppkit (180,-)
*2 muffinsformer i porselen med plass til 6 muffins i hver (2*59,-)
*Glassbolle som det følgte med grønnsakskutter,rivjern,skjærefjøl og dørslag til. (265,-)
*2 lys med mønster på siden (2*10,-)
*10 Asan intimservietter (2*10,-)
*6 duftlys (20,-)
*16 skaphåndtak i rustfritt stål, 4 i pakka (4*29,-)
*Fjøl med håndtak, og sånn rotasjonsting under, så det går an å snurre den rundt:P (39,-)
+++

Til sammen, med det jeg har glemt nå, så ble det rundt 1100,- Det høres kanskje ille ut altså, men det er utrolig mye fint der, absolutt verdt å ta seg en tur dit. Jeg tar meg nok en tur dit om ikke så lenge igjen. Hihi.. Men iallfall, en kjempekoselig dag med mamma..:)

Ingen kommentarer: