onsdag 11. mars 2009

Svigermor har bursdag i dag:)

I dag fylte svigermor 40år, og jeg måtte selvsagt ordne litt da vettu:) Hihi.. Så jeg starta morgenen med å stå opp og begynne så smått å rydde litt her på rommet, men ble dessverre aldri ferdig.. Så jeg må fortsette nå, men samma det.. Iallfall, kim og jeg dro i butikken, fordi da skulle vi kjøpe litt pene blomster til hege, og vi fant ut at vi skulle lage kake samtidig.. Og jeg tenkte meg en deilig krydderkake, men kim overtalte meg, så det endte opp med en langpanne med brownies istedet! Ho ble iallfall glad..:) Nå er det dessuten bare 2 dager til kim har bursdag.



Når vi hadde spist brownies og lagt oss ut litt mer, i bredden altså, dro Jonas, kim og jeg til Fredrikstad sykehus for å bytte den møkkete gipsen til kim. Alle som har vært på Fredrikstad sykehus vet jo at det ikke går knirkefritt, vi satt på venterommet i 1,5 time vi vettu:P Vi kom heldigvis inn til slutt, og vi skjønte vel at gipsen måtte byttes når sykesøstera brøt opp gipsen og sa, her trengtes det litt luft ja..:P Lukta sikkert ikke roser..:P Var litt ekkelt, masse død hud, men arret hans var veldig pent da. Og han fikk jo iallfall vaska seg litt, og det var sikkert gøtt for'n:P Men men, nå sitter kim og ser på Ghost Rider, en film, og jeg skal rydde litt på rommet, og lese videre i "Vikingernes Verden"

Ingen kommentarer: