fredag 3. april 2009

En skikkelig slækk blogger - tina..

Vel, nå har jeg altså ikke blogga siden fredag, og det er dåååårlig blogging av meg altså, eller, det er rett og slett ubeskrivelig slækt..!!! Men, her kommer det en litten oppdatering om hva som har skjedd i det siste iallfall. Kim og jeg var i kongsberg i helga, og det var kjempekoselig, og fint. Eneste var at jeg var dårlig da, så måtte liksom slappe av litt.. Men men, på fredag kom vi til hotellet rundt klokka 16.00 så da så vi oss litt rundt på hotellet, og pakka ut. Etter det dro vi på Big Horn Steakhouse for å spise middag, og det var digg, en skikkelig mør, og god indrefilet, med en gigantisk bakt potet til, med kryddersmør:) Hihi, slenger med et par bilder av hotellrommet vårt:



Det er iallfall et lækkert hotellrom! Hihi..

På lørdagsmorgen dro vi ned for å spise frokost, og etter det dro vi til kongsberg skisenter for å gå på ski, og greier. Fikk kost oss litt i bakken, men skiutleie var rett og slett helt ræva der. Vi lånte oss snowblades med sko. Snowbladesene hadde dårlig gli, og støvla var helt for jævlig ubehagelige å ha på seg. Altså, jeg vet at sånne sko skal sitte stramt å gjøre litt vondt, men det var faen så ubehagelig at vi nesten ikke greide å stå på bena, vi fikk større størrelser to ganger hver, og de var fortsatt helt ræva, jeg hadde 41 (vanligvis 38/39) og kim hadde 44 (vanligvis 42/43). Det hele endte opp med at vi ga opp hele skiutleia, og dro tilbake til hotellet.

Har dere noen erfaring med utleia på kongsberg skisenter? Eventuelt, positiv/negativ?

Når vi kom tilbake på hotellet visste vi egentlig ikke hva vi skulle så vi dro bort på kongsberg kino, som lå 2 min fra hotellet, for å se om det gikk noe bra der, men det gikk ikke så altfor mye, men vi endte til slutt om med "Hundehotellet". Filmen var ikke sånn kjempebra, men den var veldig søt da..:) Hihi, med alle hundene.. Etter vi hadde sett ferdig filmen dro vi på hotellet for å slappe av litt, så dro vi for å spise middag på Cafe Pi. Spiste noe veldig godt faktisk, Beef Cajun. Og kim spise hamburger. Deretter, klokka 20.30 var det "Earth Hour" som sto for tur, en time der lyset skulle skrus av, for miljøet. Og vi satt dermed i restauranten på hotellet, der det var satt ut telys overalt, på bardisken og greier. Dem hadde tilogmed fyra opp i peisene, og det var veldig koselig.

Var i spaavdelingen også, og det var veldig deilig, beroligende musikk, dempa belysning og varme basseng. Det var deilig. Man kunne også bestille drinker ned dit, noe kim benytta seg av, og som (dessverre!) kosta 141,- Hehe, dyreste drinken jeg har kjøpt.. Hehe.. Her kommer det noen bilder fra spaavdelingen.

På søndag dro vi hjem rundt klokka 13.00 med kurs hjemover. Vi var vel hjemme rundt klokka 16.00 eller sånn, og da slappa vi av resten av dagen. Det var iallfall deilig med en tur for oss selv, sånn at vi kunne kose oss bare vi to. Hihi..
Men nå tenkte jeg at jeg skulle legge meg, fordi nå er klokka snart tre, og jeg skal på jobb klokka 13.00 imårra..:)

Hva skal dere imorgen?

*TinA..

Ingen kommentarer: