onsdag 29. april 2009

Soverommet er ferdig malt:)

Igår kveld ble kim og jeg ferdige med å male ferdig soverommet vårt, så nå er iallfall det klart til innflytting, mangler bare gulvbelegget nå, og det hadde vi planer om å kjøpe imårra eller i helga.
Det ble iallfall knællfint, og jeg gleder meg bare utrolig mye til å få inn senga og brette klæra mine og legge di i skapet.:) Gleder meg til kim får satt inn døra til walk in closet'n også:) Det er vel alle jenters drøm å ha et skap en kan gå inn i.. Det er iallfall min drøm:) Hihi..

Dette er før - bildene av soverommet:


Dette er da etter - bildene av soverommet..



Ble det ikke fint? Kim som har valgt ut fargen, var litt skeptisk i begynnelsen, men det ble jo rett og slett kjempebra:) Rommet ble mye lysere, og mye større:)
Hva synes dere?
*TinA..

6 kommentarer:

Andrea Eline sa...

Detta ble råfint! :)

Tina sa...

Hehe.. Takk.. Den rosa fargen var jo rett og slett helt forferdelig.. Lurer på hva dem har tenkt:P

Lena. sa...

Så fint det ble :D

Jeg ønska meg rosa soverom før, nå skjønner jeg ikke hva jeg tenkte med :p Hahaha

Louise sa...

Det ble jo kjempe bra! :D

Krii sa...

var veldig fin! Er deilig med en lys farge:D

Tina sa...

Tusen takk for koselige kommentarer alle sammen:) Nå er gulvbelegget på også, og gardinene hengt opp:) Bilder kommer imårra eller idag:P