onsdag 15. april 2009

Enda en dag med kjedelig skriving..

I dag var det altså atter en dag med kjedelig skriving, gud, jeg gleder meg til denna driten er levert.. Får besøk av søstera mi i helga og da skal vi bare kose oss, og slappe av. Hele helga fri fra jobben faktisk.. Deilig..:) Men men, i dag har som sagt dagen stort sett bestått av å lese til, og skrive den dumme oppgaven.. Men rundt klokka fire eller sånn dro vi til Liv & Solveig sin nye leilighet.



Vi skulle hjelpe dem litt se, det er nemlig dem som bor i den leiligheten vi skal ha.. Så da hjelper vi på en måte oss selv litt også.. Etter litt over en time hadde vi dratt av tapetet i hele stua.. De skal pusse opp en del der se. Så fikk vi 500 kroner av Liv til å kjøpe oss nye utelamper, fordi hun syntes at de som var der var helt gyselige se..:P Koselig det da, synes iallfall jeg. Liv er veldig snill.



Anyway, må bare fortelle dere om den verste opplevelsen på lenge som inntraff på morgenen idag.. Jeg hadde kledd på meg, og satt å skrev den dumme oppgaven, og så kjente jeg det kilte på puppen min.. Jeg løfta forsiktig på t - skjorta mi og hva var det som satt oppi BH'en min, på go vei oppover.. EN EDDERKOPP!!! en ganske stor en også faktisk.. Og jeg hater edderkopper mer enn alt, og er livredd for dem. Så jeg begynte å hyle og kaste av meg alt som var av klær og kaste de rundt meg.. Kim lå å sov så han våkna og lurte på hvorfor jeg hyla så ille. Jeg fikk bare skreki ut at jeg hadde en edderkopp i bh'en og så fikk jeg møka ut derfra. Etter det lå den bare på gulvet og sprella, og jeg skulle egentlig ta bilde av den, men jeg turte ikke.. Så skulle jeg slå den med skoen, siden den bare lå der å sprella, kan ikke ha hatt det noe godt, men da hadde den lagt seg under teppet, og da turte jeg iallfall ikke å sitte på plassen min, når jeg visste den levde..:P Men jeg rykka litt på teppet og da kom den ut igjen, like sprellende.. Da slo jeg den og støvsugde den opp etterpå.. Sorry, men gud, jeg er livredd for dem.. Min ligger trygt i støvsugeren nå..

Er det noen av dere som virkelig er redd for noe? Sånn at dere bare vil skrike
høyt?

Ha en fin kveld videre!:)

*TinA..

Ingen kommentarer: