tirsdag 21. april 2009

En litten oppdatering fra de siste dagene..

Nå har jeg ikke blogga på et par dager igjen, og det er ikke bra, det er absolutt ikke bra faktisk.. Her kommer det iallfall en oppdatering fra lørdag og frem til i dag. På lørdag gikk jeg og linda til Mega for å hente pakka som kom fra Cdon.. Kom nemlig innom sia deres når det var salg der, og da kosta ting bare 10,- og sånt, og det var dritbillig, så jeg endte opp med dette:

* Golla veske til Ipod'n (10,-)
* Golla veske til kamera (10,-)
* 4 Olsenbanden filmer (40,-)
* 8 Buzz kontroller og 2 spill: Hollywood og Pop Quiz (299,-)



Dere synes kanskje jeg er barnslig når jeg kjøper buzz, men jeg liker buzz jeg. Det er utorlig morsomt når man har det på en fest, og alkoholen begynner å ta av.. Hehe..
Veskene fra Golla var jeg også kjempefornøyd med. Deilig å ha noe å putte Ipod'n i så den ikke blir så ille ripete..

På lørdagskvelden dro kim, hansi, linda og jeg til hytta i sverige for å hente Playstation 2, fordi Playstation3, som vi har vil ikke spille av Ps2 spill. Men men, vi har jo begge konsollene, så det løste seg.. Dro innom Burger King og spise hamburger og så dro vi innom gøttebutikken for å kjøpe litt godteri..:) Nå vi kom hjem kom Malin, Fjeldstad, Ærsæn, Mejeln og Simon og så spilte vi Buzz. Rundt klokka 02.00 dro vi til byen for å kjøpe bakt potet, og etter det bare kjørte vi rundt i Særp, og sto på esso. Var hjemme sånn ca klokka 05.00, og da var vi veeeldig trøtte..

Vi kom oss over til sverige denna gangen også, på tross av at vi hadde med oss et piggsvin..:P

En gal søster (til høyre) og en normal søster (til venstre).. :P

Meg på tur..


Ingemar holder utkikk over svinesundsbrua..

På søndag kom mamma og kjæresten til Linda, fordi kim skulle hjelpe mamma med å skifte til sommerdekk på bilen hennes, og så skulle han sette inn cd spiller i bilen hennes, fordi hun bare har hatt radio. Mamma og jeg dro til Sverige en tur mens kim ordna cd-spilleren fordi mamma skulle kjøpe røk for kjæresten til Linda. Dro innom Cassels da, på den gamle delen og måtte kjøpe meg litt på salg da, ble 2 bluser, 2 topper med åpen rygg, og et high waist skjørt.. Meldte meg også inn i Cassels Kundeklubb. Elsker det at de tar inn vero moda klær som ikke finnes i de vanlige vero moda butikkene. På kvelden kom hege og odd ivar hjem og vi spiste pizza og raka hagen våres.
Igår dro vi opp til Liv & Solveig for å få av noe mer tapet, og så kjørte vi de siste eskene fra stua og soverommet der. Etter at vi var ferdig der dro vi hjem og jeg lagde middag. Var temmelig sliten når dagen var over og avsluttet dagen med å se på unge mødre på maxdome.
I dag begynte vi dagen med å såpe og steame terassen våres, for imårra skal vi lakke den sånn at den blir fin til sommeren, klar for grillfest. Terassen ble ialllfall mye bedre når vi fikk vaska den, og imårra skal vi spyle av den og deretter beise den. Klokka 15.00 begynte jeg på jobben, og det begynte med en veldig hyggelig overraskelse fra sjefen min, Hanne. Jeg, og de andre som jobber sammen med meg hadde fått gavekort på 500,- HVER!!, fra Norsk Rikstoto fordi vi er så flinke til å selge Dagens Dobbel og V75 når det er kampanje for det. Så nå har jeg 500,- som jeg kan bruke hvorsomhelst i verden. Så lenge det er en VISA terminal der. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et par hvite gladioatorsandaler:) Har blitt så glad i de svarte..:)

Imårra skal vi først skylle av terassen, slik at vi får ut alt såpa. Så skal jeg på sarpsborg skattekontor og sitte der til jeg får hjelp til å fylle ut selvangivelsen til pappa. Så når vi kommer hjem, hvis terassen er tørr, så skal vi begynne å lakke den. Etter det skal vi få ordna ledning til å ha ute slik at vi kan henge opp alle utelampene våres.. Blir gørfint.:P Lover å komme med bilder fra imårra.. Fra terassen altså, ikke av en drit lei tina som sitter på skattekontoret og venter..
Hihi..
Dette ble et langt innlegg, men jeg håper noen av dere gadd å lese det allikevel, alltid koselig med folk som tar seg tid til å lese og kommentere bloggen min:)

Hva er planene deres for imorgen?
*TinA..

1 kommentar:

Lena. sa...

Gladiator sandaler er herlig. Har kjøpt meg 3 par alt, de er så lekre til alt :D Gratulerer med gavekortet, morro :)