tirsdag 14. april 2009

Da har vi 1 stk utslitt Tina, og 1 stk veldig uferdig oppgave..

Nå har jeg altså sitti å skrivi og oversatt tekstene jeg skal bruke til semesteroppgaven i hele dag. Selvsagt har det blitt noen pauser som innebærer litt kos i armkroken til kim, spise mat, og se på morgen dagens Hotel Caesar på sumo, men jeg synes jeg har vært litt flink da, bortsett fra at jeg fortsatt har 9 sider å skrive imårra..:P
Det er ikke så lett når alle, Absolutt alle!, bøkene vi har er på et annet språk enn det jeg vanligvis snakker. Er det ikke dansk så er det svensk, og er det ikke det så er det engelsk, og hvis det ikke er noen av de er det nynorsk (faktisk!), men ikke en eneste bok på mitt elskelige bokmål.. *Snufs*
Nå skal jeg fortsette å skrive litt, må iallfall skrive ned denna siden, så skal jeg se på "Jakten på den sjette sans" på maxdome etterpå.. Må kose dere resten av kvelden da..
Her kommer noen vakre bilder fra dagens tortur.. Må unnskylde sveisen og den helt ræva klesstilen akkurat i dag, jeg har en slækk dag..:P





Foressten, hva har dere gjort i dag?

*TinA..

Ingen kommentarer: