tirsdag 14. april 2009

Den j***a oppgaven!!

Ja, nå sitter jeg her da, skal liksom begynne å skrive på den dumme semesteroppgaven i ARK1010 - innføring i arkeologi, som skal leveres innen klokka 12.00 på torsdag.. Istedetfor så sitter jeg her da, peller på negla mine, ser meg litt rundt i rommet, titter på nyheter på VG.no og sjekker ut salgsblogger. Jeg gjør egentlig alt annet enn å skrive den dumme oppgaven. Men det er så vrient med sånn derre akademisk skriving, akademisk, bare ordet gjør meg kvalm! Men jeg skal bite i det sure eplet, som jeg foressten har 2 av i kjøleskapet, bare for å holde motet oppe, og begynne å skrive..

Oppgaven lyder som følger: Drøft tolkninger av bronsealderens bergkunst.

Hele setninger er gresk for meg.. Ordet å drøfte forsvant vel ut av systemet etter videregående, det var såvidt det ble der under de 3 åra jeg gikk der, og det er ikke så lett å sortere ut hva som er bronsealder og ikke, når det ikke står årstall overalt i dissa bøkene, men jeg skal nok finne ut av det.. Jeg skulle bare ønske det var mer enn 2 dager til leveringa..:P

Hvordan er det å begynne på skolen igjen etter påska?

*TinA..

Ingen kommentarer: