lørdag 25. april 2009

10 ting dere (kanskje) ikke visste om meg..:P

Jeg sitter her da, det er ca 45 minutter til jeg begynner på jobben, og tenkte jeg bare skulle slenge inn et kjapt innlegg her.. Her kommer det 10 ting dere ikke visste om meg:

* Jeg er veeeeeldig glad i Heinz ketchup, ikke på alt da, men på pølser og chips og sånt..
* Jeg har fire søsken, en jente på 17 år, en gutt på 8 år, og en jente på 5 år.
* Jeg har en hjertefeil, ikke alvorlig, men den er der.
* Jeg er veldig nærsynt. Har nesten - 6 på begge øya, og ser rett og slett ingenting uten linser.Får vel snart sende søknad til blindeforbundet om å få en hund:P
* Når jeg spiser hamburgermeny spiser jeg ALLTID chipsen først og hamburgeren til slutt:P
* Jeg elsker Cadillac, og drømmen er å ha en 58', 59' og en 60' Cadillac stående i garasjen!
* Er livredd for tannleger og leger, og drar ikke hvis jeg ikke må. Redd for at noe skal gjøre vondt eller være gæli!:P

Vel, det ble visst bare 7 ting det.. Rekker ikke mer, for skal dra mot jobben nå tenkte jeg.. Men men, pyttsann..

Er det noe jeg definitivt IKKE vet om dere?? Kom med det da!



Ha en flott dag..!

*TinA..

1 kommentar:

Lena. sa...

Du er som Mikael du. Ille glad i ketchup. Jeg spiser'e ikke før du kaster det etter meg :p