torsdag 23. april 2009

Terassen vår ble ille fin:)

Nå har vi altså, etter lakkering igår og i dag, blitt ferdig med å lakke terassen våres, og den ble kjempefin. Gleder meg til masse grillfester på terassen til sommeren jeg nå. Kjøpte oss faktisk grill igår også, en kjempefin grill i rustfritt stål i fra OBS!. Har ikke bilde av den nå, men tenkte jeg skulle slenge inn et bilde i et innlegg imårra. Nå tenkte jeg at jeg skulle hoppe ut av arbeidstøyet og inn i joggebuksa, det er på tide, var hjemme fra jobb klokka 22.00 jo.. Lei av den buksa her nå:P Hihi.. En annen ting er at jeg har såååå lyst på cola akkurat nå, huff, det er ikke bra med sånne abstinenser, men har vært flink noen dager nå, ingen brus! Men jeg får vel nøye meg med en capri sonne fra kjøleskapet, funker jo det også.. Egentlig er jeg ganske sliten nå så det blir vel til at vi ser morgendagens episode av Hotel Caesar og legger oss etterpå.. Imårra er det atter en dag med jobbing og styr..



Ha en fin kveld alle sammen..

*TinA..

Ingen kommentarer: