lørdag 18. april 2009

Shopping spree & Lillesøster på besøk..

Igår kom linda hit rundt klokka halv fem, for å være her i helgen. Jeg dro å møtte henne i byen for jeg trengte noe greier. Nå begynner det nemlig å bli sommer, takk gud for det, for nå er jeg lei sånn derre nitrist vær.. Men samma det, målet mitt med å dra til byen var å kjøpe:

* Solbriller, som passer ansiktsformen min! Vil ikke se ut som en øyenstikker
* Sommerbukser
* Gladiatorsandaler

Vel, etter 2-3 timer endte jeg opp med dette da:





Var iallfall veldig fornøyd når jeg kom hjem, men lommeboka var relativt skrapa:(
Men jeg fikk det jeg dro til byen for iallfall.

Hva skal dere denne helga?

*TinA..

7 kommentarer:

Lena. sa...

Ikke så lurt å bruke de serviettene, det er oljer som lett legger seg under øya dine å lager poser når du tar av maskaraen o.l rundt øya, uannsett hvor forsiktig du er. Mamma er hudpleier, så ho har alltid sagt at jeg ikke skal bruke oljer til å rense ansiktet. Så fikk jeg i tilegg bekrefta det for ikke så lenge sia :)

Den grønne pakka man får kjøpt overalt er uten oljer og super snill mot huden :D

Lena. sa...

Herregud, nå hørtes jeg ut som den bitchen. Men ville bare si ifra :p

Den rosa toppen var sinnsykt søt, blir nydelig i sommer :)

Tina sa...

Ok, det er greit vettu:) Hørtes ikke bitchy ut, bare et tips fra deg til meg..! Hihi.. De var på tilbud se, derfor skulle jeg prøve den..:P

Lena. sa...

Hehe, skjønner :) Men de fleste som opererer/forminsker poser under øya har ca en teskje med olje i posene. Det er litt sykt :/ Kan si det sikkert at jeg har slutta med masse oljeprodukter :p Haha

AlexandraEi sa...

den rosa toppen var nydelig!

Tina sa...

Ja, den er utrolig fin. Har brukt den en del ganger siden jeg kjøpte den allerede..:)

VEDIS KRISTINE sa...

SÅ utrolig søte ting du har kjøpt deg :D bloggen din er så koselig den, er innom den hver dag! Elsker forresten de gladsene og den nydelige rosa toppen du har kjøpt deg:)

Nå har jeg og Klaus blogg-konk, håper du blir med søta <3