onsdag 29. april 2009

Snart sommer'n!!

I dag har det vært nydelig vær ute, og heldig som jeg var slutta jeg på jobben klokka 13.00. Ute venta det en herlig dag, og kim og jeg dro hjem en tur etter at jeg var ferdig med jobben. Jeg tok meg et deilig bad, og etter det ble det en litten lur, litt sliten om dagen. Etter det dro vi på Amfi Borg for å se etter gulvbelegg, og fant oss et som var ganske fint, men det kosta nesten 3000,-, og vi skal bare ha til soverommet. Vi får tenke på det..

Jeg fant meg også et high waist skjørt og en high waist shorts på min favorittbutikk No.1, Risøe, men hadde ikke fått lønning ennå, og kim synes jeg har nok klær så han ville ikke låne meg penger.. Måtte furte litt for å se om det hjalp, men det gjorde det ikke, så jeg skal stå opp klokka 08.30 imårra og ta bussen til byen.. Jeg skal rett og slett ha det.. Kommer bilder av det imårra:)

Etter det dro vi på Rich bar og spiste biffsnadder og hamburger:) Deilig å kunne sitte ute i sola og spise god mat..:) Og bare se hva yr.no meldte om været her imårra og de to neste dagene.. Måtte ta bilde av det, når jeg allikevel sto på jobben og kjeda meg...:P



Åååå, jeg elsker at sommer'n kommer nå, gleder meg til å ligge i solsenga mi på terassen, og sole meg..:)

*Hva er det beste dere vet med sommern?

*TinA..

Ingen kommentarer: