fredag 10. april 2009

En dårlig blogger - igjen!

Ja, man kan vel si at jeg er en dårlig blogger igjen.. Har ikke blogga på noen dager nå, og det finnes egentlig ingen god unnskyldning, men det har vært veldig hektisk på jobben denna uka her, og samtidig har det vært en del lesing. Men men, nok snakk om det..

Igår var det skjærtorsdag og vi hadde egentlig tenkt til å ta turen til strømstad, men så ble det litt sent dagen før, og vi var ikke spesielt frista til å stå opp klokka 7 for å dra til strømstad for å stå i køkøkø. Derfor venta vi til sånn ca klokka fire - halv fem og la turen mot Halden istedet, alle drar jo dit etter strømstad så.. Og der var det liv, var en god del biler på torget i halden når vi kom dit, men dessverre var det ikke så ille mange kjente å se.. :P Det tok seg heldigvis opp etterhvert og jeg møtte iallfall Lena, Andrea og Mikael, som var ute med russebilen til Lena og Andrea. Lena tok et vakkert bilde av Kim, meg og Mikael, og jeg var så full at jeg ikke ensa at bildet ble tatt engang (derav det vakre trynet!)



Jaja, en vellykket skjærtorsdag ble det iallfall. I dag sto vi opp rundt halv to og var vel litt sletne hele gjengen. Jeg har rydda vaskerommet til svigermor, gud for et mareritt, og jeg gleder meg enda mer til å få mitt eget hus der jeg bare trenger å passe på meg selv, kim og huset våres. Etter det støvsugde jeg stua og kjøkkenet og lagde deilig kyllingfilet til Kim & Jonas..:) Hihi.. Etter det leste jeg ut boka om helleristninger i grensebygd (Altså bohuslän og Østfold) og leste litt til i et kompendium etter det. Men men, nå tenkte jeg at jeg skulle se Mandagens episode av Hotel Caesar på Sumo:)

Hva gjorde dere på skjærtorsdagen?

*TinA..

1 kommentar:

Lena. sa...

Haha, er så bra bilde :p Du var i farta gett.

Du vet nok hva jeg gjorde på skjærtorsdag. Haha :p