onsdag 6. mai 2009

Blomsterpiken..

Hvem skulle vel tru at jeg kom til å stå på hue ned i noen blomsterkasser og plante blomster? Ikke jeg iallfall, men i dag skjedde det altså allikevel;P Jeg er så utålmodig etter å komme inn i huset så i dag kjøpte jeg masse stemorsblomster (fordi de tåler litt kulde - som det fortsatt er litt av;P) , etter anbefaling fra mamma. Mamma flyr nemlig rundt om kvelden og "pakker inn" alle blomstene sine fordi de ikke skal fryse.. Merkelig vesen det der.. Over på det jeg skulle snakke om.. Jeg har nemlig fire sånne blomsterkasser på terassen, som snart er min, foran huset. Og jeg tenkte at det sikkert ble kjempefint med blomster i dem.. Og det ble det! Etter 50 liter plantejord og 4 stemorsblomster for LITE..:P Har tilogmed tatt bilder, men får ikke den derre møka mobilen min til å samarbeide med dataen, så da slenger jeg med noen bilder som jeg tok med kameraet mitt. Det er fra når jeg plantet stemorsblomster i to ampler, og hang de opp i taket på terassen for ca 2 uker siden.. Ble fint det å;) Jeg får så utrolig sommerstemning meg så fint vær, og fine blomster..




Er det noen som har en litten blomsterfinn i seg?

Ingen kommentarer: