mandag 11. mai 2009

Smykker;)

Igår bestemte AC & jeg oss for å lage smykker, jeg mener smykker med lås og greier altså, det er ikke noe amatørgreier vi driver med her;P Iallfall, Ac kom ned til meg, og hadde med seg en diger koffert med greier i, og da mener jeg greier, for ho hadde med seg masse perler og sånt, men også lys, merkelapper til pakker, alt som er egentlig. Hihi;P Jeg skal ikke si så mye, jeg hadde også en diger eske med perler, gavebånd, og alt mulig rart, men iallfall.. Vi satt på litt musikk, og kokte oss sjokoladekaffe, og så begynte vi å pusle med dissa perlene våre da.. Ac ville prøve å lage armebånd av hamp tråd, og jeg ga egentlig litt opp det, når jeg så bruksanvisninga, så jeg lagde vanlige armbånd.. Ac fikk lagd masse armbånd, mens jeg drev å knota med et jeg lagde så jeg fikk bare lagd to, og de ser sånn ut.. (PS: det grønne fikk jeg av Ac fordi ho ikke synes det var noe fint.. Synes det var veldig fint jeg;))


Det var iallfall en veldig hyggelig kveld, og når Kim og Ole Martin kom grilla vi pølser og så på finalen av "Jakten på den sjette sans" før vi så på en film som het "Dumpet av Sarah Marshall"
Den var ganske artig, og den kan vel anbefales til andre.. Hihi;P

1 kommentar:

Lena. sa...

Så søte dem ble. Armbånd er kos :)