tirsdag 26. mai 2009

Oh Yeah;P

I dag kom kanalkortet fra Viasat, jeg løp ned i postkassa klokka 10.00 jeg vettu, rota gjennom alle reklamen, og fant den til slutt, og da var det bare å løpe opp til huset igjen og putte det i;P Så nå sitter jeg å skriver eksamen, og hører/ser på MTV. Akkurat nå er det Leona Lewis som synger "Run", åååå den er fin;) Sånn ellers så ble det fødd utenfor huset våres på morgenen i dag. Høres kanskje ille drastisk ut, men den ene hesten ute på jordet her, fikk et litte føll klokka 06.00 på morgenen i dag. Kim og jeg måtte selvsagt ut å se, og den var så nydelig. Men ikke helt stabil på bena ennå, så han sjangla rundt utpå jordet her. Tørte ikke å komme bort til oss da, men det andre føllet, som er rundt 2 måneder gammelt kom og skulle ha kos da, nusselig den da..:) Kommer flere bilder av det etterpå. Jeg er tom for strøm på kameraet se, men kim har tatt noen bilder han. Er jo så nudelig..

Hva gjør dere akkurat nå?

Ingen kommentarer: