søndag 31. mai 2009

Mmmm.. Grillmat..;)

Nå har vi akkurat døtta i oss to tallerkner med grillmat, og jeg er veeeldig mett i magen min, igjen;P Jaggu meg bra at jeg og Ac skal trene en del denna uka her. Det har vi nemlig bestemt oss for, nå som sommeren tydeligvis kommer:) Ellers er jeg nå overlykkelig over at jeg er ferdig med eksamen, faktisk alle eksamnene..:) Eksamenene har altså skylden for at bloggingen har vært ekstremt fattig i det siste, men nå har jeg 3 måneder med sommerferie, og jeg elsker det..:) Nå venter jeg bare på at sensuren skal komme, første kommer 5.juni:D Spent på det altså, føler jeg bare skriver svada, men det er jo meg det så.
Sånn ellers kom Ac hit idag sånn at vi fikk sola oss litt, kan ikke si det hjalp så mye på de bleke bena mine men.. får nok ha litt tålmodighet med denna sola..:P Etter det så vi på "Bride wars", en utrolig artig film;) Nå skal jeg vaske opp litt her, og ta meg et deilig, varmt og langt bad:)
Hva gjør dere resten av kvelden?

Ingen kommentarer: