søndag 3. mai 2009

Skal man ikke være trøtt nå?

Klokka mi er nå 03.10, og jeg er ikke trøtt.. Jeg har ikke drukki eller rusa meg på red bull for å være våken. Jeg er rett og slett ikke trøtt.. Kim er full som bare de'n og flyr rundt nede i gården her med brennvinsflaska i den ene hånda, og en pepsi max i den andre.. Og mens andre våkner skikkelig sleeeetne imårra kan jeg våkne og beundre meg selv i speilet, siden alkoholen har fått holde seg i flaska ikveld.. jeg ser freeeesh ut imårra tenker jeg.. Slepper gammal sminke, en munn som skriker etter vann, og et hodet som spellær den verste trommesoloen.. Meeen.. Over på noe annet..
Kvelden har vært kjempefin.. Jeg var hjemme fra jobben rundt klokka 20.45 og da tok jeg meg et langt og velfortjent bad. Etter det ordnet jeg meg litt, så ble huset innvadert, eller nei, det ble ikke invadert, men Lena,Mikael, Mejeln,Ole Martin og Ac kom/var hos oss, og drakk da se.. Etter det fant guttæne (og jentene forsåvidt;P) ut at de var sultne og det ble en tur til Esso, etterfulgt av en tur til byen.. Der det var en jente som ble et uhell for vår uoppmerksomhet overfor en stor vanndam, ho så egentlig ganske forbanna ut, men det var ABSOLUTT ikke meninga, vi så ikke vanndammen.. Men Ac holdt på å dø av latter resten av turen..
Trur jeg avslutter innlegget her jeg. Tenkte jeg skulle se på Hotel Caesar og noen episoder av Unge mødre på maxdome før det blir kvelden.. (ehm.. natta;P)



Fikk 3 baguetter, og 3 wraps med ost og skinke fra den tøffe dama på ESSO;P

Noen flere der ute som ikke er trøtte?

*TinA..

1 kommentar:

Camilla Didriksen sa...

Jeg er nok ikke trøtt, selv om klokken nærmer seg halv to :P Huff