mandag 25. mai 2009

Ja, jeg venter..

..på det jævla kanalkortet fra Viasat slik at jeg kan se på noe annet enn sesong 1 av Friends på dvd, jeg vet jo ikke hvem episode jeg driver med en gang, jeg trur egentlig jeg har fått nok av Friends for en stund, selvom det er utrolig moro å se på, en gang iblant.. Nå har jeg akkurat stått opp og sitter her i min himmelske morgenkåpe og tenker på om jeg skal ordne meg noe frokost. Kim har dratt på kurset han driver med, og jeg lurer på om jeg må ta meg en tur til legen snart. Hoster, og er så ille tørr i halsen at en sku tru at hele klasa med involler snart kommer ut. Og det er vondt, og slitsomt.. Kim sa at hvis jeg ikke gikk til legen snart og fikk noe medisiner kom han til å legge seg i stua, pga hostinga.. Men jeg er overbevist om at det gir seg snart, jeg vil ikke til legen, de tar blodprøver for den minste ting, og jeg HATER, jeg mener H-A-T-E-R blodprøver! Jeg blir nok snart bedre skal du se, men nå skal jeg bare google "lungebetennelse" før jeg tar meg et par brødskiver.
Hva skal dere i dag?


Ingen kommentarer: