tirsdag 19. mai 2009

Eksamenskriving.. OG bilder av leiligheten (ENDELIG!)

Nå skal jeg straks stappe hodet ned i en haug med kjedelige bøker og kompendier.. Imårra skal jeg nemlig levere oppgaven min i ARK1010, altså forhistorisk arkeologi eller hva de kaller det. Så nå skal jeg finpusse oppgaven litt, ordne litt ord her og der, sette inn kildehenvisninger og slenge på litt mer informasjon om noen av tingene oppgaven dreier seg om. Jeg bare gleder meg til dritten er ferdig egentlig. Etter 28.mai har jeg sommerferie, og det skal bare bli uuuutrolig digg. I dag skal jeg ikke gjøre så mye utenom det trur jeg. Kim har dratt på kurs, og kommer ikke igjen før klokka 15.00, så da skal jeg lage middag til det tenkte jeg.. Samtidig må jeg ta oppvasken og henge opp klærne som jeg driver å vasker, og så må jeg jo selvsagt ha litt mat i magen, og det skal jeg løpe og ordne straks for jeg er utrolig sulten.. Nå sitter jeg egentlig å beundrer hvor pent det er i hagen min når plantene har fått vokst, og blitt grønne, og vi har rydda terassen.. Slenger med noen bilder fra det..


Kan jo samtidig slenge med noen bilder fra leiligheten etter oppussingen for dere har vel ikke fått sett det heller fordi jeg er så utrolig treg til å reagere;P


Det var vel det, soverommet har dere sett tidligere, og jeg gidder ikke legge ut bilder fra badet og vaskerommet og sånn, det er liksom ikke så spennende.. Hehe..;P

Hva skal dere i dag?

Ingen kommentarer: