torsdag 7. mai 2009

Jeg elsker min nye olabukse..



Min nye olabukse er fra Vero Moda, og jeg simpelten elsker den - mer enn min elskede joggebukse tilogmed. Den passer liksom så fint til meg, og tru meg, det er vanskelig å finne bukser til meg, men det er sikkert flere enn meg som har vanskeligheter med å finne bukser som passer, og som samtidig sitter fint;) Men denne er perfekt..! Måtte bare si det, denna buksa og de svarte gladiatorsandalene er definitivt de beste kjøpa jeg har gjort dette året!;)
Over på noe annet, som fortsatt har med klær og gjøre forsåvidt.. Soverommet er ferdig! Og jeg har bretta og lagt på plass nesten alle klæra mine, og jeg synes det ble fint! Gleder meg fortsatt til walk - in - closet greia er ferdig, men det tar nok sin tid, ettersom vi må ha opp strietapet i hele rommet før vi får malt. Det var nemlig 5 forskjellige tapeter der inne, med mønster..! ;P


Dette er soverommet etter at det ble ferdig. Har malt ferdig veggene, og lagt gulv (se gulvet som min nye bukse ligger på på bildet over!;P), og hengt opp nye, luftige gardiner.. Soverommet er rene himmel'n;P Imårra har jeg fri, så imårra skal jeg sykle meg en tur for å ta et seeyou oppdrag, og deretter trene litt på sats, hvis jeg finner et sted å parkere sykkelen, vel å merke..;P

Ingen kommentarer: