mandag 18. mai 2009

På tur ut døra..

Nå sitter jeg å venter på at mamma og bestemor skal komme. Mamma skal nemlig til sånn derre raumatolog i Fredrikstad i dag. Spørr meg ikke hva det er, jeg vet bare at det har med ledd i kroppen å gjøre. trur jeg da..;P Iallfall, når mamma er ferdig skal vi til Sverige så jeg får handla litt mat til å ha i fryseren. Har fått 500,- av svigermor for å kjøpe mat til kim og meg. Koselig det da.. ;P
Sto opp tidlig i dag fordi kim skulle på sånn derre kurs klokka 09.00, så da sto jeg like godt opp, så nå har jeg fått vaska opp, bada, lagd eggerøre til kim kommer hjem, og vaska klær. Og jeg elsker å bo alene sammen med kim. Det er så utrolig deilig å bare gjøre det man vil når man vil det.. Hihi.. Dette ble et bilde - løst og heller kjedelig innlegg, men samma det, jeg får ta deg igjen med å slenge inn noen bilder i et innlegg senere idag..




*Here I come, söta bror;P


1 kommentar:

Lena. sa...

Kos deg på handletur i Sverige :D