søndag 17. mai 2009

Livet er herlig..

Det er rett og slett en nydelig dag ute idag. Og jeg gleder meg til mamma, bestemor,linda og benjamin kommer, om ca 30 minutter. Det har blitt litt lite blogging i det siste fordi kim og jeg flytta inn i leiligheten våres på tirsdag. Så de siste dagene har det vært ekspressoppussing her hjemme, og jeg har hatt eksamen oppi alt kaoset. Men nå ble det så utrolig fint her, og koselig så nå er jeg bare utrolig glad. I tillegg var jeg på fest oppe hos Ole Martin og Ac igår, og det var kjempekoselig. Masse folk, og da dermed noen jeg ikke kjente, men det er samma det, kjempekos var det. Og da vi fant ut at Norge leda med 32 poeng under MGP avstemninga måtte vi jo bare spørre Ole Martin om han kunne slå av musikken litt, og slå på tv'en sånn at vi kunne få med oss resten. Og jeg skal si at stemninga hoppa i taket når vi vant. Herregud! Det var bare masse jubel, og så dansa Lena, Marius, jeg og noen te til "Fairytale" når vi hadde vunni. For en fantastisk kveld. Jeg har dessverre ikke bilder, fordi jeg fant ikke kameraet mitt, fant det nemlig nederst i en sekk for 20 min sia, sånn blir det når en flytter. Men men, gøy var det iallfall, og litt innabords, for å si det sånn. Var faktisk litt vinglepetter (altså svimmel;P) når jeg våkna på morgenen idag. Det eneste som plager meg nå er en forferdelig hodepine..;P Nå skal jeg snart dusje håret og hoppe i bunaden og nyte nasjonaldagen fullt ut. Nå som vi har vunni Grand Prix, været er nydelig, og vi har kommet inn i leiligheten blir det den beste 17.mai feiringa på mange år.


Hva skal dere i dag da? Og hvordan feiret dere Rybak's seier i MGP?

Ingen kommentarer: