torsdag 7. mai 2009

Marsipankake er min aller beste venn;P

Jeg er en av de personene som er suuupergla i marsipankake, og tru meg jeg har fått lære at man kan ikke spise ubegrensa med marsipankake uten å bli dårlig. I brylllupet til pappa og stemora mi spiste jeg nemlig så mye marsipankake at jeg kasta opp hele natta.. Jeg var bare 8-9år, jeg skjønte ikke det at for mye marsipankake betydde at det kom ut igjen;P Men samma det, i dag er det fortsatt favorittkaka mi, men jeg greier meg med et stykke (MED rosa på!;P)


På tirsdag kom Arve, en litten mann på jobben som kjøper lodd av foreninger og sånt, helt til han vinner kake, og så etterpå selger han den til oss i kiosken eller inni kafeen for 30,- Jeg greide jo selvsagt ikke å dy meg når han kom å spurte om jeg ville kjøpe en, så da ble det marsipankake fra Paulsen på meg. Det er den beste! I dag koste jeg meg med et stykke kake (med rose på) og en kopp med Nescafe double chocolate.. Deilig! Nå skal jeg på jobb om 1,5 time, og så må jeg lese litt om jernalderen i Norge før det. Har eksamen neste fredag. Grøss & gru..
Noen andre som har eksamner i nærmeste fremtid?

Ingen kommentarer: