tirsdag 19. mai 2009

Ekstreme konsentrasjonsvansker og en nydelig frokost

Ja, jeg skal liksom skrive ferdig resten på semesteroppgaven min nå, ja, jeg vet det er sløvt av meg og sitte her og skrive og surfe på nettet istedet. Men jeg er så møøøk lei den forbanna oppgaven. Jeg bare gleder meg til å levere den til administrasjonsfolka imårra, jeg skal stå der med mitt største glis, og nærmest kaste oppgaven på dem, jeg vil bare bli kvitt den.. Og det er så utrolig teit at jeg først skal sende den inn på nettet, og etter det må jeg bruke 300,- på å ta bussen inn til Oslo for å levere den der, og dermed dra hjem igjen. 300,- for å være i Oslo max en time..! Dem må ha det med teskje der inne, først på nettet deretter fysisk levering.. teitinger!

Nå var det utrolig deilig å få ut frustrasjonen littegrann. Får vel komme meg tilbake til den oppgaven vel.. Men ta en titt på den nydelige frokosten jeg inntok istad.. Ååå, jeg simpelten elsker egg, og da mener jeg egg i alle mulige former, speilegg, kokt egg, eggerøre, omelett og inni sånn derre ting med gele utapå med masse reker inni og sånn. Jeg husker ikke hva det heter, men samma kan det værra. Egg smaker herlig.. H-E-R-L-I-G-! Hihi..


Liker dere egg?;P

1 kommentar:

Lena. sa...

Egg er nam. Elsker egg i alle varianter :D

Så fint dere har fått det forresten :)